Ten produkt nie występuje już w magazynie
KOD: PD_31_404
Informacja e-mail: wyceny@pracowniadruku.pl
Informacja tel: 536 797 314
Formularz kontaktowy
Opis produktu.
dwuczęściowy kubek na lunch to doskonały upominek firmowy;
posiada dwie oddzielne komory, w których można bezpiecznie przechowywać dwa różne składniki;
jest doskonały do potraw i przekąsek, które najlepiej smakują bezpośrednio po zmiksowaniu, np. jogurt i musli lub makaron z sosem;
pojemność korpusu kubka to 520 ml;
pojemność pojemnika w przykrywce wynosi 230 ml;
każdy egzemplarz zapakujemy w jednostkowy kartonik.
Nadruk na kubku.
na kubku możemy wykonać nadruk według dowolnego projektu;
logo możemy umieścić na ściance lub na zakrętce;
nadruk wykonamy w dowolnym, wskazanym kolorze Pantone;
zdobienie jest bardzo precyzyjne, a przed jego rozpoczęciem przedstawiamy projekt do akceptacji.
Wymiary kubka i zdobienia.
wymiary kubka: ⌀ 97 mm x 150 mm;
pole nadruku na ściance: 30 mm x 40 mm;
pole nadruku na zakrętce: ⌀ 45 mm.
Bezpłatna wizualizacja.
wykonujemy bezpłatną wizualizację, aby mogli Państwo poznać wygląd kubka przed rozpoczęciem produkcji;
na obudowie możemy umieścić logo, napis lub dowolny inny symbol;
aby szybko otrzymać projekt najlepiej przesłać do nas pliki wektorowe np.
- pliki .cdr (Corel Draw),
- pliki .AI Adobe Illustrator,
- pliki .eps,
- pliki .pdf
jeżeli posiadacie Państwo logo lub napis w innym formacie, prosimy o jego przesłanie, nasz grafik sprawdzi czy plik jest odpowiedni do nadruku.
Jak zamawiać.
prosimy o przesłanie logo do przygotowania projektu na adres wyceny@pracowniadruku.pl;
niezwłocznie przygotujemy projekt do akceptacji;
po potwierdzeniu projektu i zamówienia prześlemy fakturę proforma;
po otrzymaniu płatności rozpoczniemy produkcję;
gotowe kubki wyślemy kurierem na wskazany przez Państwa adres;
w dniu wysyłki podamy numer listu przewozowego wraz z linkiem do śledzenia przesyłki;
fakturę VAT prześlemy e-mailem lub dołączymy do przesyłki;
(dla jednostek budżetowych wystawimy fakturę VAT z odroczonym terminem płatności, po realizacji zamówienia).